tillbaka från retreat - kölistan lång

Det är onsdag kväll - 2 timmar 10 minuter kvar till LOST.

Förbereder nu för seminarium i Uppsala kommande måndag. Tar mycket tid. Mäjlade uppsatsen i icke helt färdigställt skick till seminariekamraterna i förrgår. All komplettering som kan göras innan lördag kväll är bra och det som inte hinns får tas med handledaren. Och snart är jag klar.

Jag har just kommit hem från tre dagars retreat på Munkviken tillsammans med Svenska kyrkans grundkurs. Goda dagar - men dåligt väder.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tittar in och läser lite!
Ha det så bra!

2006-11-23 @ 19:42:37
URL: http://wiccy.blogg.se
Postat av: Madonna

Är det nån typ av censur att inte grunkursen -06 är tillgänglig/Får uttala sig på webben?
Har ni dålig erfarenhet eller....?
För mig är det oerhört märkligt.... särskilt när dom uppmanas att läsa våran(grundkursen-05)blogg.... Vi kanske kunde ha något att tillägga.
Jag förväntar mig att den snarast släpps lös.... Vad är ni rädd för? Ta detta vidare till kursledningen är du snäll. GIV

2006-11-24 @ 22:18:01
Postat av: bloggarn själv

Ingen rädsla finnes!
Tanken var att det inre samtalet i gruppen via nätet skulle bli än frimodigare om man visste att det var internt. Förra året skedde ju en viss självcensur eftersom det var ett öppet forom.
Grundkursen 06 nappade dessutom inte på blogg-idéen på samma sätt som ni gjorde.
Men jag tar in frågan i ledargänget.

2006-11-25 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0