oj så trött jag är

Vilka två dagar!
140 personer på en fortbildning förlagd till Storforsens hotell.

Målgruppen var personer som arbetar inom församlingarnas barn- och familjeverksamhet - primärt pedagoger och liknande, sekundärt präster, musiker och diakoner.
Arrangör var Stiftskansliet i samverkan med folkhögskolan.

Det handlar om måndag 10.00 till tisdag 15.00 med paus för några timmars sömn.
Jag kommer nog att skrva mer sedan. Nu förmår jag bara vänta på LOST -2 timmar 38 minuter kvar.

http://www.storforsen-hotell.se/


Kommentarer
Postat av: jenny edling

Några timmars sömn??? Själv sova jag totalt 18,5 timmar under de två nätterna jag var i storforsen men det beror ju på att jag är en mogen person som går och lägger mig i tid på kvällarna.....

Jenny den utvilade

2006-11-17 @ 20:49:52
Postat av: Anonym

Från det ena till det andra Hej Jenny! Om man får ta sig friheten att hälsa via en annans blogg :-)

2006-11-19 @ 16:01:23
URL: http://normanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0