hutlösa priser

Idag har jag kollat runt på internet efter tre böcker jag funderar på att köpa. Jag har läst dem i anslutning till de studier jag borde bedriva mycket flitigare. Att jag läste dem beror på att jag fann dem när jag snokade under rubriken Libris webb-sök på den länk bloggläsarna hittar till höger - böcker om allt.
Beväpnad med information skrev jag in uppgifter om böckerna på www.adlibris.se för att få prisuppgifter. Lätt chockad stapplade jag från datorn efter att tagit del av följande:

  • ISBN 9004140522 kostar 1170 kronor!
  • ISBN 9004131086 kostar 1494 kronor!
  • ISBN 9004129642 kostar 1034 kronor!
Kolla gärna på webb-sök vilka böcker det är frågan om. Hursomhelst blir det mer än tre och ett havt tusen slantar så jag tror jag lånar om dem på fjärrlån. Det kostar 5 pengar styck.


Kommentarer
Postat av: LTD

Något billigare om man handlar via exv Amazon US. Men även en totalsumma på 2648 balubas kan upplevas som i viss mening skrattretande.
Fjärrlån var ordet, sa Bull.

2005-10-11 @ 12:33:43
Postat av: Aeonlux

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2010-11-10 @ 14:19:57
URL: http://aeonlux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0