en bra bokhandel

Vill bara såhär i brådrasket nämna att bokhandeln på orten är bra. Det är inte så att den har allt men jag tror faktiskt att hon som förestår den försöker fixa allt. Senaste fixningen för mig är ett analytiskt grekisk-engelskt lexikon från USA och då till en femtilapp lägre pris än den teologiska bokhandeln Arken i Lund. Man talar bara om ISBN-numret. Toppen!

 

Dessutom: Bokhandelsmänniskan (alltså Eva L) har hittat ytterligare en bok jag letar. I och för sig har jag fått tag i boken via fjärrlån men sedan jag läst halva vill jag äga den. Så handlarns leverantör av utomländska böcker hade den inte emn skall fixa fram den - troligen också från USA.


Kommentarer
Postat av: Sverreoline

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:43:40
URL: http://sverreoline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0